neděle 14. listopadu 2021

Bude tedy moct kniha "Ztracena v obraze mezi zloději" vyjít? Zatím to dle Vašeho spíš nezájmu moc nevypadá.

 Někde se stala chyba? Sice všude se příspěvky líbí, avšak zájem v předprodejovém crowfundingu "NIC MOC" - tedy spíš převažuje to "NIC". Stále je v nabídce mnoho zajímavých odměn, včetně dvou obrazů na obálce: 

Možná se staly nějaké chyby - třeba, že jsem rukopis označila jen jako detektivku, přitom samozřejmě je tam toho mnohem víc - kniha o výtvarném umění - o tom, s čím se lze ve výtvarném umění potýkat - nikdy nezapomenu přidat i zmínky o svém šestém smyslu, který mi určitě několikrát zachránil život, o předpovídacích snech a dalším a dalším. Psát jen detektivku by pro mne již bylo málo. Navíc vyžaduji, aby mnou napsané nebylo snůšnou hnusu, odporu a děsu, ale především uměleckým dílem, přinášejícím i estetický zážitek. Ano - rozhodně nejsem ctitelem tzv. "severských detektivek". Když se tu objevily, tak jsem pro poučení i něco z nich shlédla a dosud se mi dělá špatně. Nemám ráda ani drogové či jiné gangy, ale kdyžtak promyšlený zločin v nějakém zajímavém prostředí. Prostředí je důležité. Chápu, že to může být kritizováno jako vyhýbání se tomu, na co je třeba upozorňovat, jako právě na drogy, bezdomovce apod., ale prostě nemůžu. Příliš vše prožívám, do všeho se vciťuji a to opravdu nemůžu. O tom se mi jen zdají hrůzné sny.

Pointa je výborné místo k vydávání knih, už proto, že nevyžaduje určitý žánr. Takže možná se v některém z příštích rukopisů budu výhradně zabývat naší v ženské linii děděnou schopností média. Chystám se k tomuto tématu již založit speciální blog a pak v rukopisu z něj čerpat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tak kniha nyní nevyjde díky zkaženému crowdfundingu tím, že všichni se nezajímají o knihy, nýbrž jen o to, aby nemuseli být očkováni

 Ano, je to tak. Kniha díky zkaženému crowdfundingu nyní nevyjde, až za půl roku bude učiněn nový pokus a doufejme, že to už se lidé budou...