pátek 3. prosince 2021

Tak kniha nyní nevyjde díky zkaženému crowdfundingu tím, že všichni se nezajímají o knihy, nýbrž jen o to, aby nemuseli být očkováni

 Ano, je to tak. Kniha díky zkaženému crowdfundingu nyní nevyjde, až za půl roku bude učiněn nový pokus a doufejme, že to už se lidé budou zajímat i o něco jiného než o to, aby nebyli nuceni k očkování.

Pár let po válce, když jsem byla dítě, tak bylo povinné očkování proti řadě nemocem naprostou samozřejmostí a nikoho nenapadlo to nevítat. Sama jsem ještě ve škole měla řadu spolužáků - nebo to už pomalu přestávalo, ale o dva roky byl výš bratr, který měl spolužáky, na celý život zdeformované dětskou obrnou, s bratrem jsme byli několikrát v předškolním věku v nemocnici se spálou, pravidelné byly spálničky, zárděnky, černý kašel. A ten jsem dostala ještě asi půl roku předtím, než jsem konečně měla jít do školy a měla jsem jej se zápalem plic. Celé jaro a léto jsem proležela, když začal školní rok, brala jsem si svou červenou aktovku na záda a chodila jsem se dívat z okna, jak děti jdou do školy.Však už jsem byla netrpělivá celý předešlý rok, kdy jsem nemohla být přijata do první třídy, protože jsem měla narozeniny až počátkem listopadu. A písmena a číslice jsem znala od čtyř let, když to měl ve škole bratr. Jenže se tenkrát rychle stále měnila pravidla a když jsem konečně zase o několik měsíců později mohla začít chodit do školy, tak jsem se s učitelkou hádala, kdo z nás má pravdu.

Když se začalo očkovat proti covidu, na internetu byly samé odstrašující případy o důsledcích očkování, a protože mám několik smrtelných nemocí, raději jsem vyčkávala a to přesně na svou pravidelnou onkologickou kontrolu. Má onkoložka je velmi inteligentní a rozumná, takže na její slova mohu dát. Při kontrole jsem se jí zeptala, zda se mám nechat očkovat a ona řekla: "Rozhodně ano". Tak když jsem přijela z kontroly domů, hned jsem se zaregistrovala na očkování a následující den mi přišel termín. Nyní jsem dostala pozvání na 3. posilující dávku a rovněž jsem se na ni hned zaregistrovala.

Připadá mi, že ty současné protesty proti očkování jsou určitým projevem módnosti protestovat, což se u nás vžilo od sametové revoluce - jakési vědomí, že protestování je kladem, ať už ve jménu čehokoliv.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tak kniha nyní nevyjde díky zkaženému crowdfundingu tím, že všichni se nezajímají o knihy, nýbrž jen o to, aby nemuseli být očkováni

 Ano, je to tak. Kniha díky zkaženému crowdfundingu nyní nevyjde, až za půl roku bude učiněn nový pokus a doufejme, že to už se lidé budou...